tirsdag 7. juni 2011

LYKT TIL LYS OG PLANTER





Falt pladask for denne nusselige lille lykten fra Mester Grønn i dag !!


Å med litt mose i bunnen og t-lys, ble den et koselig blikkfang !!


De hadde også en større variant :)


Kjøpte 2 små planter (som jeg ikke husker navnet på) som jeg fikk tips om...


...å rulle inn i mose å knyte hyssing rundt c",) (det hadde jeg jo selvfølgelig kommet på av meg selv, not)


Litt vanskelig å se kanskje, men hadde noe pynt til kubbelys som jeg dekorerte med :)


Ble fornøyd jeg !! 
Alltid kjekt med noe nytt og anderledes enn det man har fra før :)



her er min nye KRONE med eføy og lykt til t-lys eller miniplanter !!



Likte du det
Kanskje det gav deg inspirasjon til å forandre noe du allerede har i hus :)




Ligg gjerne inn en kommentar, da blir jeg kjempeglad :)))

KLEM


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ