fredag 14. mars 2014

En del husmorpoeng er opparbeidet...

God morgen og god fredag !!

Jeg er ikke kommet lenger enn til onsdag denne uken, men det er faktisk fredag...IGJEN !!
Er det virkelig mulig at ukene skal gå så innmari fort ??
 Her må en bare henge med i svingene gitt !!


Det ble ikke bare laget Steinalderbrød i går...
Neida :))) Jeg laget også kornblanding eller granola om du vil !!
Klikk HER om du ønsker oppskrift på brødet.


Det er noen ganger sånn at når en først er i gang med noe,
så gjør en mer i samme sleng :)))


Jeg har lenge tenk på at jeg skulle lage kornblanding/granola,
og alt for lenge har det bare blitt med tanken...


Denne oppskriften har jeg leitet frem på nettet,
og hvem som opprinnelig har den, vet jeg desverre ikke !!


Granolaen var helt grei den,
men hadde håpet på en større smaks opplevelse...
Har du en oppskrift som er mer spennende enn denne
så blir jeg utrolig glad om du deler
den med meg :)))

Ha en super fredag, med eller uten vaskebøtte :)))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ