lørdag 19. november 2011

Herlig lørdag og slankere lommebok

Ja i dag MÅTTE jeg bare ut en luftetur etter 5 dager innendørs :)
Formen blir bedre og bedre og lommeboken blir slankere og slankere !!
Akkurat sånn som det skal være før jul, thi hi....

(Hvite tulipaner fra svigermor, hjerteformer i zink fra Toppe Blomster pyntet av meg, gyngehester fra Mester Grønn)

Jeg måtte avgårde  for å kjøpe mere hundefor og litt lørdags snacks til min firbente skøyer.
På den strekningen passerer jeg jo både Plantasjen, Mester Grønn, Black Design, Farmors Hus og Kid m.fl, og for meg er det faktisk HELT NATURLIG å avlegge et bittelite besøk... 
Ja sånn for syns skyld :)))

(Tulipaner fra svigermor)

På Plantasjen fikke jeg tak i akkurat det jeg var ute etter, men det kommer i et senere innlegg :))

Farmors Hus har så mye som frister, så derfra kom jeg faktisk tomhendt ut :))
Hadde blitt ganske mange kroner blakkere hadde jeg kjøpt med meg ting jeg ønsker meg
derfra, det kan jeg love dere :))

 (Zink hjertepotte fra Toppe Blomster pyntet med skogsmose, hvit rose, glass diamant,sandkakeform og lerkekvist)

Videre til Midtun Zoo for kjøp av hundefor og snacks
førte til nytt hundebur også :)
Hadde tenkt å kjøpe til jul, men nå blir det skikkelig madrass i bunnen på buret til jul istede...
Tepper fra Kid får duge en stund til !!

Så har jeg jo en søster som jobber på Kid, og da jeg så bilen hennes stå parkert utenfor, tok jeg like godt turen innom for en prat og en kopp kaffe :)
Nå er det engang slik at nær familie får hennes prosenter, og 40 % utgjør jo litt !!
Litt ufint å gå derfra uten å kjøpe noe som helst, er du ikke enig :))
Hva jeg hadde i posen ut derfra kommer også
i et senere innlegg :)


Mester Grønn hadde fått inn disse herlige Lyshusene med hage :)))
Å i min hage er det plantet en svibel som om kort tid kommer til å fylle huset mitt med deilig duft :)


Som dere forstår, så var det ikke så lett å holde lommeboken lukket når sånne herligheter står å
frister deg hvor enn du går :)))


Da jeg har fått det for meg at gyngehest må jeg ha til jul, var jeg ikke sen med å ta tre betal for to av disse flotte karene på Mester Grønn :))


Ride ride ranke...


Fola fola blakken...


Så min luftetur i dag gav meg en slankere lommebok
og bitte litt frisk luft :)))


Håper dere koser dere denne lørdagskvelden !!

Jeg har akkurat spist deilig biff med hjemmelaget potetstappe, med selleriroti  som bare smaker himmelsk, fløtesaus med sopp i og masse stekt løk til !!
 NAMMI.....
Dette har min mann laget til meg i dag, fordi jeg har fortjent det vell :)



2 kommentarer:

  1. Hei på deg Heidi :) så mye fint du fikk kjøpt da..må en tur på plantasjen jeg også forstår jeg..har bestemt at dette blir julen der jeg har kun hvit, sølv og grønt til pynt..gleder meg til å pynte enda mer her hjemme også..dette er ei fin og koselig tid <3 prøver å skrive til deg i Julebloggen din, men det gikk ikke :( men den var veldig fin syns jeg,,dette kan du altså ikke tvil om det :) Ha en fin lørdagskveld..sender deg en klem* Ann-Christin.

    SvarSlett
  2. Hei Heidi :)
    Ja det er lett å la seg friste ;) jeg må bare holde meg unna butikker når jeg skal spare penger - ikke lett for alltid når det er så mye fint rundt omkring :)... og i alle fall ikke nå på denne tiden, hihi... Masse fint du har fått tak i ღ Hørte utrolig godt ut med hjemmelaget potetstappe med selleri, nam... Ønsker deg en fortsatt fin helg, stor klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ