tirsdag 27. september 2011

Dis Romspray, Clean Cotton


Denne romsprayen dufter bare helt utrolig godt
Duften minner om sengetøyet til mormor
da vi var små og var på overnatting
og låg å sniffet inn denne rene
duften fra hvite sengetøy
med rysjekant og
blonder


Den 
minner meg
om min barndom
og mitt fine forhold til en
mormor som alltid hadde tid til
å lytte til det en hadde å fortelle, eller
som alltid hadde et svar på et spørsmål som 
kom fra en nysjerrig liten aktiv jente som slettes ikke 
nøyde seg med et "vet ikke" svar :)


Duften er bare rett og slett himmelsk herlig

Den er kjøpt på Kremmerhuset
Heter Dis Romspray og 
duften heter

"Clean Cotton"

LØP OG KJØP


Klem Heidi

18 kommentarer:

  1. Takk for supert tips :o) En av mine favorittparfymer heter nesten det samme og hvis duften er like herlig så er jeg "solgt" i hvert fall <3 Herlige bilder fra jenteturen under her. Ingen tvil om at dere hadde det gøy!! Ønsker deg en super dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Takk for tips!
    Det er jo slik at enkelte lukter vekker minner :o)
    Ser ut som dere hadde det gøy på voss :o)

    ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  3. Ja denne romsprayen må dere bare kjenne duften av...
    Jeg er blitt helt hektet :)
    Tusen takk for kommentarer. Kjekkere å blogge når en får bittelitt respons :)))
    Ha en super dag jenter
    Klem Heidi

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ