fredag 17. oktober 2014

THANK GOOD IT'S FRIDAY AGAIN !!

Beste dagen i uka, selv for en som er hjemmeværende :)))
 Er ikke det bra, så vet ikke jeg !!


Fotballkamp på tv'en
så mannen koser seg glugg i tv-stuen :)))

Jeg nyter et glass rødt med levende lys her i sofakroken. 

 
I går åpnet det en RUSTA butikk i IKEA's gamle lokaler
her i Bergen.
 
Jeg og min søster tok turen innom butikken,
og jeg må faktisk innrømme at jeg ble bitte litt skuffet
da jeg såg at dette var en butikk i samme gate som Europris... 
 
For all del, ikke vondt ment, for jeg kjøper ting på Europris rett som det er jeg,
men jeg trodde det var litt mer kvalitet på ting denne svenske kjeden solgte...

Jeg kom selvfølgelig hjem med noe som falt i smak,
og den ene tingen var en grå pels pute.
 
Den var jo helt lik fargen på sofaen min,
så denne skal nok få være her hos oss.


RUSTA hadde og disse ugle-lysene i farger som passet perfekt inn hos meg.

Om jeg noen gang kommer til å brenne de,
er jeg litt usikker på...


Har ikke funnet noe plass til de enda,
så da får de stå her på stuebordet mitt så lenge !!


Ønske deg som titter innom,
en deilig fredagskveld !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ