søndag 7. september 2014

TULIPANBRYLLUP - 23 år og BOHEMIC FEATHERS

Hei og hopp i en søndagskropp :)

I går 06.09.2014 hadde mannen og jeg bryllupsdag.
23 års bryllupsdag og 23 år siden vi begge gav vårt JA på evig troskap
og sammen "i gode og onde dager" til døden skiller oss ad...


Vårt ekteskap har ikke bydd på de største utfordringene,
men som alle andre ekteskap så har vi nok hatt både opp og nedturer...


Mannen og yngste sønn hadde prosjekter på gang utendørs i går,
da det plutselig ringte på døren og blomsterbudet stod på trappa mi med en blomsterkurv 
med nydelige blomster i fra mannen :)


 Solen gløttet så vidt frem på dagen vår også, 
så da fikk jeg knipset noen bilder av solstrålene også...


Bildet dere ser i bakgrunnen her, er det skjønne
Vibeke Alvestad Johansen med bloggen interiorbazar som har laget.


Kan virkelig anbefale deg å ta en tur innom bloggen for å se hvor mange fine bilder hun har.
Kanskje du finner akkurat det du er på leit etter til din vegg :)


Bildet jeg har kjøpt av henne heter BOHEMIC FEATHERS
og kan fås i bruntoner som mitt, men også i svart.
 Håper du har en fin søndag 
og en super kommende uke fremfor deg.



3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen deres. Bildet er nydelig og passer fint inn hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Congratulaions to both of you and congratulations to this wonderful pictures. You do have a beautiful blog!
    All my best from Austria
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Vel overstått dag :-) Og tusen takk for at du viser frem plakaten fra meg! Jeg blir like rørt hver gang jeg ser bildene mine i sine nye hjem. Fin uke til deg.
    klem fra Vibeke

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ