fredag 25. juli 2014

VARMEPUMPE - EN SANN GLEDE PÅ VARME SOMMERDAGER

Denne uken har flydd avsted.
Sommeren har vist seg fra sin beste side her vest,
og temperaturen har krøpet så vidt over 30 grader midt på dagen.


Dette er vi ikke vant med, og jeg for min del må innrømme
at jeg har vært litt redusert i varmen...
Blir bedre og bedre etter som dagene går, men må si det føles bedre
med varmegrader rundt 24 her hjemme i norge :)))


"Sydenvarmegrader" er noe helt annet :)
Da er vi på ferie og har valgt ut reisemålet etter vær og temperatur.
Bassenget/stranden har vi lett tilgjengelig for nedkjøling, 
og en forfriskende kald pils til lunsj er helt ok :)

Skulle tatt seg ut om jeg hadde kost meg med en iskald pils til lunsj 
hver dag i varmen her hjemme hva :)))


Så må jeg jo nevne den forferdelige kassen varmepumpen på veggen 
som virkelig har gjort en bra jobb disse dagene :)
Den er på få dager blitt min beste venn,
og faktisk så ser den forferdelig ut ikke så aller verst ut,
der den henger høyt opp under taket :)))


Nå står Buddy og demonstrerer at matskålen er tom,
så jeg får vel gå og fylle den opp før han blir skikkelig sur på meg :)))


De nydelige blomstene på bildene,
er avskårne blomster jeg kjøpte på Mester Grønn forrige torsdag.
Jeg vet ikke hva de heter, men de er nydelig fine.
De nederste blomstene på ranken faller av etter hvert som nye springer ut i toppen, 
men de er like fine enda etter over en uke
 om ikke finere :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ