lørdag 8. februar 2014

Vinnerlykke og herlige interiør favoritter...

Da er lørdagen godt i gang og jeg skal snart ut på en liten mysetur :)
Mannen er på guttetur i helgen, så jeg er heldig å ha bilen
helt for meg selv :)))


Etter at jeg i går kjørte mannen dit møtestede var for avgang Myrkdalen denne helgen,
gikk turen videre rundt omkring med min skjønne tante M.
Vi var på bruktbutikk, cafè og ikke mindre enn 3 senter 
her i Bergen og omegn :)))


Planen min var å kjøpe meg denne hodeskallen i gull fra Kremmerhuset,
men det ble både sculls og grått putetrekk med små gullkors...
Hos Søstrene Grene fant jeg en tøff løper i mine favorittfarger
og den råfine svarte marmor vasen ble et varp
på bruktbutikken, pluss mer :)))

MY LUCKY DAY !!


Mitt hjerte banker godt for disse putetrekkene...
Grå med gull cross fra Kremmerhuset og sølv paljettputen fra Aflekt Home
som jeg var så heldig å vinne 2 stykker av på instagram :)))

Supert med kunkurranser og giveaways 
når vinnerlykken 
slår inn !!

Ønsker dere en super lørdag enten det er i sofakroken fremfor tv'n
eller utendørs på shopping eller fjelltur :)))


Klemmer fra meg
Heidi


2 kommentarer:

  1. Så herlig! Det var så morsomt se bildet av det putetrekket med kors fra Kremmerhuset. Jeg sto nemlig og holdt i det her om dagen, men klarte ikke å bestemme meg for om jeg trengte flere putetrekk..... Nå ser jeg at jeg selvfølgelig trenger ett til, hi, hi :o) Herlig med slike runder som du hadde med din tante. Lykke :o) Ha en strålende dag og nyt helga :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har handlet deg og så kjekt
    å ta en handle dag på flere senter :) det er
    det lenge siden jeg har gjort og kjente at
    det kriblet litt i beina :) Nyt kvelden og ha
    en superfin helg - stor klem fra Mette :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ