torsdag 27. februar 2014

Så oversiktlig og så utrolig lett å holde orden...

Sola titter litt frem her i dag,
og hva er ikke bedre enn det når en lengter mot vår :)

//bildet hentet fra arkivet// 

Er meget fornøyd med valg av store skuffeseksjoner på kjøkkenet.
Så oversiktlig og så utrolig lett å holde orden...

Etter nesten 2 uker med vond rygg etterfulgt av influensa og omgangssyken,
så må jeg si at energien min er helt på null... 
Jeg er såå utrolig trøtt og sliten i min fibrokropp som ikke tar pauser når annen sykdom kommer :(
Noen dager på Geilo står snart for tur, og jeg håper inderlig at energien tar seg opp 
så jeg kan nyte noen dager i alpinbakken med mann, barn og svigerbarn !!



2 kommentarer:

  1. God bedring ønsker til deg.

    SvarSlett
  2. Du er heldig så har slike skuffer på kjøkkenet :)))
    Håper du blir fort bra ♥
    God bedring!

    Klem Bente

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ