tirsdag 21. januar 2014

På motsatt side av sofaen, ser det slik ut

Tirsdag... Uka er godt igang !!

Stuen min er ikke av den romslige typen...
Neida... Den har en liten vinkel, ikke så innmari mange hele vegger,
fire vinduer, en altandør og dør ut til gang og kjøkken.


I denne kroken står nå godstolen min...
Sofaen min sto i denne kroken inntil i går :)))


Denne kroken er MIN... En krok med tilgang til strøm
som er grei å ha lett tilgjengelig
mht pc og iphonen :)


På andre siden av skjenken, har jeg plassert mannens godstol :)))
Den har havnet litt bort på et hjørne, og om han liker det, vet jeg ikke...
 Men han var ikke i kontakt med godstolen sin i går... Neida... Ikke i nærheten en gang.
Han inntok faktisk sofaen som han ellers ALDRI sitter i :)))


Jeg måtte fjerne ett av mine fire selvmalte bilder jeg hadde på veggen her.
I stede for ramme med bilde i, ble det nå rammer i hyssing uten bilde :)))
Vet ikke hvike blogger som kom med denne idèen,
men jeg synes den er både dekorativ og genial her hos meg !!


Det bildet som henger i midten ( & ) ...
Skal jeg beholde det slik eller skal jeg male denne svart ??
Veldig glad hvis du kommer med innspil :)))

Ellers håper jeg du har en fin tirsdag og at du finner veien inn her  igjen :)


Klemmer i fleng fra meg
Heidi


2 kommentarer:

  1. Det så ut som ett perfekt hjørne :)
    Koselig dere har det i stuen.

    Happy tirsdag ♥

    SvarSlett
  2. Så koselig stue, Heidi:) Lun stemning. Må bare takke deg for alle de koselige kommentarene inne hos meg!! TAKK! Ha en fin kveld:) PS: husk i dag er det Tid for hjem på TV2...hi hi. Klem Ann Elin

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ