fredag 24. januar 2014

Nye putetrekk fra H&M Home !!


Fra omtrent å "ikke eie" eller ha interesse av puter,
så har jeg nå gått til "å ikke få nok" puter... Eller rettere sagt PUTETREKK !!


Med ny sofa før jul, så er det gøy og endelig ha en sofa en kan putte på litt puter :)
Det er fordeler og bakdeler enten man velger skinn eller stoff,
men for meg funker det best å ha stoffsofa når puter skal plasseres :)))


Fargene på mine nyeste putetrekk som da kommer fra H&M Home,
 går i gråtoner... Grått er hott :)))


Jeg synes de passer godt til både sofa og gulvteppet,
da de fremhever både de lyseste og de mørkeste grå nyansen...


Tror jeg vil prøve meg på enda flere trekk fra H&M Home,
da de har mye å velge i, raske levering og gode priser.
(dette er ikke et sponset innlegg, bare ønsker å dele med dere)

Fredag og helg igjen...
Kan noen sette på bremsene så ikke ukene går så himmla fort... !!


Fredagsklemmer fra meg
Heidi


2 kommentarer:

  1. Puter får en liksom aldrig nok av :) Hihii
    Masse fint på HM til en grei pris.

    Fin fredag og helg til deg!
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Så flink du er å har det så fint. Kan jeg spør hvilken type sofa du har kjøpt nå. Vi kjøpte 3/2 å jeg angrer så på det, mangler høy kosefaktor :) . Elsker puter, tenkte på hvor mange ganger til dagen jeg legger de på plass, andre syns visst de er i veien. ?? :) kos deg i kveld, koser meg med å følge deg her, på ig å fb. Klem Aina

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ