fredag 10. januar 2014

Fredag 10.01.2014

Fredag og DIY prosjekt !!

Idèen var god, men resultatet ble ikke helt som jeg hadde sett for meg :)))
Jeg har i tillegg tatt bilder med en innstilling
jeg aldri før har brukt
så bildene ble
så som så
!!

(brukte en sjablong på deler av dette bildet)

Jeg ønsket å male bilder/fargeklatter i fargene
svart-hvit-sølv og mint...


Fargene har jeg brukt, men vet ikke helt hva jeg begav meg ut på :)))
Ønsket også et bilde av en & så da tegnet jeg rundt
en & jeg har hengene på veggen fra før.
Denne skal jeg fylle med svart farge.


Jeg smurte bare noen klatter maling rundt omkring på arket,
og så la jeg et annet ark over og strøk utover.
Jeg kunne nok vært mye mer dristig,
men å begynne en plass :)


Det ble hvertfall nye bilder på veggen til helgen,
men jeg ønsker absolutt å lage noe litt mer spennende enn dette jeg viser her.


Kanskje nettopp DU
kan gi meg noen tips eller linker til
noe spennende jeg kan
prøve meg på ?


Fikk et tips fra @msblom på instagram om å bruke
kredittkort for å stryke utover malingen.
Jeg måtte selvsagt prøve meg på det, før jeg pakket sammen utstyret,
så her under ser du litt av hvordan det ble.


Dette prøvebildet skal jeg jobbe videre med
for å øve litt på denne teknikken.
Takk for tipset @msblom, og dere andre som kanskje har et triks i ermet :)))


Ønsker dere alle en fargerik og super fredagskveld !!

Klemmer fra meg 
Heidi


2 kommentarer:

  1. Hei, det ble kjempefine bilder synes jeg, du er flink:-) det er bare fantasien som setter grenser. Bruk feks. Svamp, bobleplast også. Når du bruker kortet kan du forsøke å være lett på hånden noen ganger så får du et annet utrykk. Du kan også bruke kantene på kortet da får du fine streker. Se gjerne på min Insta, det ligger noen bilder der. Lykke til, det er gøy å male. Fine gaver å gi bort også. Ha en fin og kreativ helg .

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, liker dem kjempe mye!!!Så flink du er....disse kledde stua di så mye:) God helg, søte kunstner;) klem Ann Elin

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ