torsdag 10. oktober 2013

På kjøkkenet har jeg...

...fått opp nye heklede gardinkapper !!

Min tante M har heklet kapper til mitt nye kjøkken
og jeg er kjempe takknemlig og kjempe fornøyd med resultatet :)


For et arbeid sier nå jeg !!!
Time etter time låg tante M på solsengen, under parasollen på Kreta og heklet :)


Da jeg har to vinduer på kjøkkenet,
ble det heklet en lengde på 120 cm og en på 160 cm...


Utrolig vanskelig å få tatt bilder så dere kan se mønsteret skikkelig,
men jeg kan slå fast at det er et nydelig stykke arbeid.

TUSEN HJERTELIG TAKK TANTE M, FOR NYDELIGE GARDINER !!!


Det er blitt bittelitt høst på kjøkkenet mitt i disse dager :)
Og i dag er været bare helt nydelig !!
(typisk meg da å holde på med ting innendørs, istede for å løpe ut i solskinnet)


Gresskar hører jo høsten til :)


En deilig kopp te hører også høsten til,
og for min del har det blitt en del te drikking da en forkjølelse
har herjet i kroppen min snart i 14 dager !!


Deilig å sitte på saueskinn når en inntar frokosten...
 
 
Da er det vel på tide å begynne på noe middags mat,
så da innta jeg plassen fremfor platetoppen i hjørnet her jeg :)))

Ha en strålende fin torsdag dere !!


Høstklemmer fra meg
Heidi

7 kommentarer:

  1. for noen herlige gardinkapper :D Og et flott kjøkken generelt

    SvarSlett
  2. Oi, hekla kapper er SÅ fint!
    Dine var nydelige ♥ Flink tante du har :)
    Flott kjøkken du har også forresten. Stilig!

    SvarSlett
  3. Så koselig å se at noen tar opp de fine gamle tradisjonene :O) det er jo sååå koselig. Fint kjøkken. Ha ein fin kveld. Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  4. SÅ nydelige gardiner, virkelig vakre. Og det at de er "hjemmelagde" gjør de jo bare dobbelt så fine. Heldig du er.

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Så koselig det ble hos deg! Flink tante du har som hekler så fine gardiner! :) Kos deg på det flotte kjøkkenet ditt :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  6. Gardinene var helt nydelige. Flott kjøkken du har også.

    Klem

    SvarSlett
  7. Knallfint kjøkken :)
    Liker det godt.
    Og nydelige gardiner.
    Ha en god helg!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ