fredag 4. oktober 2013

G.R.A.T.U.L.E.R.E.R.

4. Oktober 2013
 
I dag fyller mitt eldste barnebarn Malin, 8 år !!

Hun har feiret dagen sin med 10 klassevenninner på lekeland :)))
Da jeg snakket med henne på telefonen i åtte tiden,
var hun helt utslitt etter denne lange spennende dagen :)


Med dette herlige bildet av Bursdagsbarnet og lillesøsteren

Gratulerer jeg Malin med 8 års dagen :)

Gleder meg til onsdag, for da blir det kosedag på Malin og meg :)
Da skal jeg hente Malin etter skolen
og så skal hun få shoppe klær som hun selv  velger ut :)
Hennes & Mauritz er hennes favoritt butikk :)

Kvalitetstid for farmor og barnebarn !!
Dette har jeg gledet meg til siden hun ble født :)

Klemmer fra meg 
farmor Heidi

1 kommentar:

  1. Så herlig bilde!! Gratulerer så mye med snuppa di! Flotte bilder her på bloggen din! God høstehelg! : ) Klem fra VEra

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ