fredag 2. august 2013

Pakke i posten...

Ja hvem liker ikke det :)))

Jeg var en tur innom nettbutikken HVIIT forleden dag,
og vips så dumpet det en hentelapp ned i postkassen... Enklere kan det ikke bli dere :)


Jeg hadde jo glemt denne bestillingen jeg, (alsheimer light/medium he he)
men herlighet så glad jeg ble da jeg pakket ut :)))
Rene julaften dette !!
 

I pakken var det en kopp m/lokk fra Design Letters
og en Wooden Hand small fra HAY

Har siklet leeenge etter denne hånden, og neste gang skal jeg ha den største :)


Marmeladen, JAM er fra Nicolas Vahè, som ble kjøpt på Ting her i Bergen.
Har enda ikke smakt den, først må jeg kjøpe litt deilig ost :)


Tresleiver fra HAY kommer godt med når det skal kokkeleres :)


Så utrolig kjekt med nytt stæsh på nytt kjøkken :)
Pakken inneholdt også to herlige kjøkkenhåndkler fra Design Letters,
men de kan jeg vise en annen gang :)))

Her har det buldret og braket og høljregnet i hele 2 timer,
så nå er helgevasken tatt her i Bergen etter fengende tordenskrall :)
Dette må jo bare bli en fin fredag dere :)))

Nyt fredag og helg dere !!

Buldrende sommerklemmer fra meg
Heidi

2 kommentarer:

  1. Hei :) Da er det ekstra moro å få pakke, når man har glemt at man skal få den ;) Noen overraskelser må vi husfruer ha og vet du og så lange man er i stand til å overraske seg selv, så er det jo glimrende! Hahaha, så bra!!! Kos deg med de fine tingene, har masse i denne serien med bokstaver fra Arne Jacobsen jeg også. Stilige greier, men det er lite igjen i lommeboka når man har shoppet litt for mye. Ja, ja...en lever bare en gang, så hvorfor ikke unne seg litt ekstra da..?!! ;)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Jeg elsker pakkepost! Pleide å gå med lørdagsposten en periode, og da var det alltid ekstra hyggelig å legge pakker i postkassene til folk, for da visste jeg at de ville bli glade!
    Den hånda var virkelig kjempetøff.
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ