mandag 5. august 2013

Kun et tastetrykk unna :)

I dag kan jeg ikke se for meg et hjem uten puter...


...puter i sofaen eller i godstolen, i sengen eller på hagebenken...
Det er jo så mye mer koselig med puter :)


Vi har det jammen enkelt !!
Vi surfer på nett og finner ting vi ønsker oss eller har bruk for, 
og bare med et lite tastetrykk, så er produktet på vei hjem til oss...


Å finne det stoffet en ser for seg en vil ha på et produkt, er ikke alltid så enkelt, 
men hos DEKORIA.NO har du et hav av muligheter :)


Hos Dekoria kan du velge deg ut stoffer og størrelser til hva det måtte være,
puter, sengetepper, gardiner og duker, ja ALT du måtte ønske !!
Du kan til og med få tilsendt gratis stoffprøver

Alt syes etter mål og blir sendt hjem til deg, på ganske kort tid :)))


Jeg er meget fornøyd med mine putetrekk og kan virkelig anbefale Dekoria.
Enkelt å bestille, fint arbeid og rask levering
Kan det bli bedre :)))

Klikker du deg inn på linken under her, kan du se alt Dekoria har å tilby

Sengeteppe hos Dekoria


//innlegget er sponset av dekoria//

  Håper du har en fin ukestart og en super mandag !!

Puteklemmer fra meg
Heidi


3 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG HEIDI:)
    SÅ HERLIG BLOGG DU HAR
    NYDELIGE PUTER
    DET ER LETT Å FALLE FOR VAKKRE PUTER JA
    LA MEG TIL BLOGGEN DIN
    OG GLEDER MEG TIL Å FØLLE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. What a lovely blog you do have! Definitely will follow you! Hils fra Danmark!

    SvarSlett
  3. Kjempefine puter, vi får jo aldri nok av dem. :) Må ta en tur inn dit å titte. Nå har jeg jo strengt tatt gått på sykurs og har som mål å sy putene mine selv, men kanskje man kan få kjøpt stoff der også? Må sjekke det.

    Klem fra Kari (momentsintimebergen på insta)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ