onsdag 17. juli 2013

Med børste, saks & tang...

...etterfulgt av en varm dusj :)))


Buddy har fått full behandling i dag,
men her ligger han enda uvitende om hva som venter han :)))


Jeg børster alltid pelsen hans før jeg går igang med maskin og saks.
Da fjerner jeg løse hår og pelsen er glatt og fin,
og klar for klipping :)
 

Så klipper jeg klørne, og det er et kapittel for seg.
De første klørne går greit, men så begynner hylingen, 
og det før tangen er på plass rundt neste klo :))) 
Det må nesten ses og høres :)))))


Etter klipping av pels og klipping av klør, er han klar for å gå i dusjen... 


Så er det sermonien med å tørke den våte pelsen på gulvteppet.
Er ikke akkurat verdens vakreste hund når han er våt da :)))
Men nusselig er han nå uansett :)
 

Godbit hører med som en avsluttning på matmors plagerier,
og da er alt helt topp :)


Meget konsentrert og høy kosefaktor, men bare noen få minutter !!
 

Så da er Buddy klar for noen dager hos mine skjønne svigerforeldre,
mens vi skal kose oss i LONDON noen dager :)))






Blir ikke noe blogging før jeg er tilbake med mange fine inntrykk, 
opplevelser og mange bilder på minnekortet :)
Tenkte å ta med både digitalt kamera og speilrefleks kameraet.
Tungvint å ha med speilrefleks kameraet når en skal rundt å shoppe... 
Regner med det blir nok å bære på da :)))

Ha en superfin lang weekend dere, så blogges vi over helgen :)))

Klem Heidi
 

2 kommentarer:

  1. Så morsomme bilder av han når han er våt :) og så nydelig han ble til slutt.
    God tur til deg :)

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg :) Jeg og bikkja har ordentlig kosestund når hun stelles, selv om alt ikke er like populært så klart :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ