fredag 24. mai 2013

Tips til sunn lunsj

Tenkte jeg kunne dele med dere et godt og sunt lunsjtips !!

Det er min datter som er helt hekta på disse spelt lompene,
 som smaker bedre enn de som vi er vant med.
De er liksom litt mildere i smak og smaker ikke så mye potet :)))

Og siden vi er litt lett påvirkelig,
så tenkte jeg å dele med dere hva jeg fyller mine spelt lomper med for tiden :)


Du kan fylle dem med hva du måtte ønske og like,
men jeg har her smurt snøfrisk over lefsen, lagt skiver av røkt ørret,
 rå løk og masse ruccola... 
Å det smaker såååå himmelsk godt !!


Da jeg sliter litt med å drikke nok vann, fyller jeg en karaffel med vann tilsatt lime,
som står fremme på kjøkkenbenken for å minne meg på å drikke :)))
Det er friskt og godt og er en god tørsteslukker på varme sommerdager,
som forhåpentligvis er på vei :)

Sto opp til blå himmel og sol idag, 
og jammen skal solen skinne hele helgen :)

Ha en strålende fredag og en super helg dere !!


Klem Heid

2 kommentarer:

  1. Så gode dei såg ut og fine bilder:)
    Her skinner sola og,så deiligt!
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Dette var ikke dumt i det hele tatt nei:D Leter stadig etter nye ting å spise..man blir da så fort lei:P Takk for tips:) Ha en fin fredag:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ