torsdag 23. mai 2013

Macro... I just love it !!

Hei på dere :)

Helt utrolig at temperaturene svinger sånn når vi er langt uti mai måned,
ja så langt at vi nesten bikker over til juni...


Pinsehelgen inneholdt alt hva mai måned bør inneholde :)
Hagearbeid, innkjøp av hageblomster, puter til hagemøblene blir hentet frem, 
frokosten inntas ute, middagen grilles og en sitter ute om kveldene så lenge en kan
bare for å nyte fult ut, noe som brått kan ta slutt.


Å sånn ble det... 
Da Pinsen var over, var fineværet over også :(
Ikke helt riktig, for vi har hatt noen solgløtt innimellom, 
men det er forskjell på 27 grader og 8 grader og mye vind liksom !!


Jeg var en tur ute i hagen i går for å forevige 
de nydelige blomstene på mine plommetrær, men det var en skikkelig kald fornøyelse.
Tårene trillet og jeg hørte meg selv snufse for å holde nesedråpene inne :))) Hihi...


De tre øverste bildene er av hvitveis,
men dette siste er av blomstene som pryder plommetreene mine for tiden.

Det blåste ganske kraftig, 
så jeg tror nok bildene kunne blitt enda skarpere hadde det vært vindstille :)

Allerede torsdag, og vi går inn i mai måneds siste helg.
Kos dere med det dere måtte finne på,
jeg bør vel kanskje begynne å tenke på å tømme noen kjøkkenskap :)))

Klem Heidi

1 kommentar:

  1. Hei på deg :)
    Kjekt med macrofotografering av blomster.
    Skal ha meg ei runde eg og når det spirer litt meir. Ser at våren er komt lenger hos deg enn her hos oss. Ja det er litt av nåken temperatursvingninger. I dag kom det faktisk opp i ca 20 grader, men så var det ca 2 i dag tidlig..
    Vi får satse på ei flott helg!
    Ei finfin helg til deg.

    Klem Jorill

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ