søndag 21. april 2013

Litt bedre enn bare hvitt...

Da vi i påsken fikk solgt hytten vår, 
ble det en del ting som måtte flyttet hjem :)
En av tingene, er denne kisten jeg hadde et innlegg om den 10. april
Ønsker du å se hvordan kistens så ut, kan du se det HER


Jeg var inne på tanken å male kisten uten å berøre disse beslagene
 som opprinnelig var svarte, men så for meg at det fort kunne bli for mye pirkarbeid 
som kom til å tære på min tolmodighet :))) He he...
 

Jeg malte derfor hele kisten hvit for å se hvordan det ble.
Kisten ble da seende ut som en firkantet kasse istede for en kiste,
og da spesielt på litt avstand !!


Pussepapiret ble funnet frem og beslagene fikk seg en omgang,
resultatet med et mer markert utseende, 
likte jeg med en gang !!


Så her ser dere hvordan resultatet ble !!
Jeg kommer nok tilbake med bedre bilder av det endelige resultatet :)

Håper dere har hatt en fin helg og at dere nyter denne søndagen.
Nå skal vi ut og spise middag, og kaffibesøk til mine skjønne svigerforeldre etterpå !!
Vi må jo høre hvordan de hadde det da de var en uke på Lanzarote :)))


4 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelig kiste,veldig fin og vakkert møbel:))
    Kos deg resten av søndagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det ble veldig fint, lekker kiste!!
    Jorunn

    SvarSlett
  3. Ja det gjorde seg. Jeg ville kanskje pusset ørlite til.
    Klem og så må jeg ønske deg en fin ny uke

    SvarSlett
  4. Lekker kiste!! Gjorde seg med litt puss ja!! Gøy å male ;)
    Ha en fin uke
    klem Tove

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ