fredag 12. april 2013

En annen stuekrok :)

 God morgen god morgen.
Fredag og helg igjen dere :)
De går rasende fort disse ukene !!

Dette skapet mitt rommer ting jeg driver og legger til eller trekker fra i interiøret :)))
Jeg oppbevarer også lys, lysglass og lysestaker her :)
Hva jeg har gjort med skapdørene,
kan dere se HER


Det er ikke den mest spennende kroken jeg viser her, men litt forandring ble det :)


Veggen til høyre der vi har dør ut til en liten terrasse, skal fjernes i nær fremtid.
Den lille terrassen skal bli en del av stuen, og kommer da til å bli brukt som spisestue.


Gleder meg til å få spisebord i stuen igjen :)
(å jeg som absolutt har villet ha stort bord på kjøkken for å kunne dekke på der til alle måltider, 
er blitt drittlei all spising og oppdekking på kjøkkenet... *ler*)


Kurvmøblene ser verre ut på bildet enn i virkeligheten,
men jeg tror kurv stolen og puffen skal få seg en omgang med malerkosten igjen :)))
Kanskje jeg skal skifte F A R G E ?? 
Noe forslag ??

Her skal det ryddes og vaskes for nå er det heldigvis helgen igjen :)
Etterpå skal jeg slenge beina i sofaen :)))
Jeg har så vondt i en hel for tiden skjønner dere.
Jeg var så uheldig å tråkket litt feil på en fortauskant i Oslo forrige helg... 

NEI.... Jeg var ikke beruset, bare uheldig :)))

Da må dere ha en riktig så trivelig fredag og en nydelig helg !!
Måtte våren og varmen gjøre sin entrè :)


2 kommentarer:

  1. Så fint skap. Kjekt med et skap hvor en kan plassere tingene sine.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så kjempefint skap:)nydelig!
    Fine fredag og ei god helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ