torsdag 21. mars 2013

Digger finn.no og elsker bkk...

Hei hopp i en torsdagskropp... 

Min kropp er litt støl etter all pussingen med min "Mouse" fra Boch :)))
2 ganger på bordplaten på mitt Finn.no kupp 
og i dag på trommelbordet mitt !!


Bordplaten er blitt beiset for andre gang, og jeg er enda ikke helt fornøyd.
Jeg har brukt en lakkbeis som tørket innmari fort, 
enda jeg stod med altandøren på vid gap etter tips fra maleren :)
Jeg tror at dette bordet er ekstra tørt siden det er gammelt,
og suger nok til seg fuktighet med en gang...
Ser du godt etter på bildet, så ser du hvor skjoldete det er, og noen liker nok dette også :)))
Rett under bordplaten kan dere se et litt mørkere felt, 
det er et mellomrom over dekoren som går rundt hele bordet, og dette liker jeg ikke :(
Her vil jeg gjøre noe for å skjule det, men hva det blir vet jeg ikke helt enda !!
Noe forslag anyone ??


Kan dere se hvor mye lysere trommelbordet mitt ble 
etter en omgang med pussemaskinen min ?


 Synes det ble riktig så lekkert, så nå skal jeg fri til en BKK ansatt etter enda en trommel :)))


Altandøren har stått åpen lenge i dag, og solen har varmet godt.
Kald vind har det vært, men i ly for vinden 
har det vært riktig så deilig !!


 Lysfatet mitt i ettermiddagssol med porselensegg fra KREMMERHUSET
som er utrolig fine. De kan henge, men jeg har valgt å ha de liggende da de er ganske tunge :)
Ellers er det en salig blanding av ting fra Søstrene Grene, Mester Grønn, 
Nille, Indiska og TineK :)))


Som dere ser, så finnes det ikke noe gult her hos meg, 
men påskepynt skal det bli litt av allikevel :)

Prøver å finne plass til eggene jeg laget i fjor,  det kan jeg vise i et annet innlegg !!

Kos dere masse,
snart er det påske :)))

Klem fra

8 kommentarer:

  1. Så flink du er. Skal si det ble endring på dette bordet.Lekkert. Trommelbordet:stilig. Fin pynt ellers også.
    klem

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Så fint med litt farger. Her i huset har de gått i kvitt å lyse lilla toner. Utrolig fint med turkis ♥ å så fint bordet ble. Du e dyktig!

    SvarSlett
  4. På bildene ser hvertfall bordet kjempefint ut! Og så koselig du har pyntet på fatet :)
    Ha en strålende fin helg som straks er her!
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Så flink du er sier nå jeg :)
    elsker å se all den fine pynten rundt om i stuen din <3
    God påske til deg.

    SvarSlett
  6. Bordet ble knallfint!!! Husker jeg sto med pussemaskinen på vårt " india" " bombay" bord - for et slit..men etter litt hvitmaling/vann ble det superdupert flott:))
    Nydelig det var med kabeltrommelen!
    Jeg har to i stua nå, men har bare gnidd de godt inn med ren grønnsåpe....
    Nydelige vårfarger i heimen din og headeren var NYDELIG!!!!
    Ha en kos fredag!
    Nattaklem fra Janne

    SvarSlett
  7. Enig med du, digger finn.no, har blitt en del henteturer i det siste;)
    Så koselig du har pyntet;);)
    Er ofte slik med gamle møbler, de er tørre, trekker mye væske og man får gjennomslag dvs. mørkere felter.
    Man kan prøve med sperregrunn men jeg har opplevd at det ikke alltid hjelper heller.
    Men du skulle beise toppen og ikke male?
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Jeg synes bordplaten var veldig kul og kabeltrommelen ble suuuper lekker..
    For å skule glippen på bordet ville jeg ha brukt fugemasse rundt hele! :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ