onsdag 16. januar 2013

Utfordring: MOODBOARD

Maia med bloggen FABELAKTIG
har en utfordring gående på bloggen denne måneden !!

"Jeg vil se et moodboard med dine interiørdrømmer"

Her under kan du se mitt bidrag :)
Og om du vil delta eller bare se alle bidragene
så klikker du deg inn HER

  

Jeg har et stort ønske om et lite lekkert spisestuemøblemang i stuen.
Jeg har en ledig krok i stua, så en god ørelappstol hadde virkelig gjort seg der !!
Kunne også hatt plass til to stoler med lav rygg rundt stuebordet,
for det er alltid godt med nok sitteplasser når familien samles :)
Puter og pledd finner vi alltid plass til,
og får en egentlig nok av sånt ??

Dette er noe av det som står høyt på ønskelisten hos meg :)))

Bli med på utfordringen du også da !!

3 kommentarer:

  1. Så masse lekkert du ønsker deg. Det er jo så mye fint man ønsker seg, jeg vet ikke helt hvor jeg skulle begynt... :)
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert :)
    Drømmer er lov!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei du fine!
    Syns det er så koselig at du deltar på utfordringen min :)
    Ett herlig moodboard du har laget deg.

    Fin tirsdagskveld, her er det snart Greys.
    klemklem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ