tirsdag 1. januar 2013

Jeg lengter mot vår...

Blomster er noe som gir meg gleder hele året gjennom :)))
Med nydelige farger og herlige dufter, er blomster et must både ute og inne !!





 Lys og lysfat er også noe jeg må omgi meg med !!
På lysfat kan en pynte med det en måtte ha for hånd og en kan variere etter humøret :)





(alle bildene er vist på bloggen før)
 
Vel overstått nyttårsaften 2012 !!
2013 er allerede inne i sin første dag 01.01.13 !!

Jeg er begynt å glede meg til våren og alt det den bringer med seg :)))
Lysere dager, mer varme i været, trær og blomster som skal spire, 
 flere turer ut i naturen og kanskje en reise eller to :)))

Ønsker dere alle et godt nytt år og en herlig begynnelse på årets første måned !!
Måtte dette bli det beste året så langt for oss alle sammen !!

Årets første klem fra meg til deg,
klem Heidi

6 kommentarer:

  1. Nå går det mot lysere tider. Nytt år og nye muligheter. Ønsker deg et strålendew nytt år!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg også :)

    Nyttårsklem Sissel

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg og dine :)
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Åååå, nå lengter jeg etter våren når jeg så de nydelige bildene dine :)
    GODT nyttår !!

    klem

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder :) jeg lengter også mot lysere dager, det er så mye kjekkere å fotografere da ;)
    Godt nyttår.

    SvarSlett
  6. Hei :)
    GODT NYTTÅR ♥
    Gleder meg til å titte innom deg i året som kommer.
    Bli gjerne med på gavedrysset mitt :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ