mandag 14. januar 2013

Enn så lenge...

...skal mine "Cotton Balls" få henge her i trappegangen :)

Det ble så innmari mørkt her etter at jeg fjernet girlanderen jeg hadde her i jula,
men nå ble det så koselig med lys fra disse i stede  :)))


Jeg har vunnet 1. premie på Giveaway inne hos Nina med bloggen Mitt Lille Slott,
 (6 gevinster rett før jul, så er jeg godt igang allerede med 2013 :)))
Jeg har vunnet en lyslenke som ser ut som den er i svart,
så det blir kanskje litt flytting på ting når den
flytter inn her forhåpentligvis i løpet
av denne uken :)))


Jeg har plassert svarte bilderammer på bildelist i trappegangen,
så det kan jo tenkes at min nye lyslenke
vil passe inn her !!


Jeg har det med å FORANDRE ideèr rett som det er,
så du skal ikke se bort fra at neste gang du får et glimt fra trappegangen min,
så er det NYE ting som har overtatt :)))

Jeg er IKKE så flink å planlegge ting,
men etter en natt med en del timer i våken tilstand,
har jeg funnet ut at jeg lage meg en aldri så liten TIMEPLAN for dagene og ukene !!

Tror jeg KAN bli mer kreativ på den måten og ENDA mer effektiv på mange områder :)

Ønsker dere en fabelaktig mandag alle sammen :)))

Klem Heidi

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er da :) vinnerlykke!

    Ha en flott uke.

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Herlig med vinnerlykke!

    Nydelige bilder!


    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Wow snakk om flaks da;)
    Fine dagen til deg!
    Klem
    Silje Marie

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ