torsdag 10. januar 2013

Cotton Balls / Happy Lights

Tenkte jeg ville dele med dere mitt siste kjøp på nett :)))


Det finnes vel ikke en blogger som ikke har 
Cotton Balls eller Happy Lights 
om du vil...


Prisene ligger for det meste på 299,- for 20 lys og 399,- for 35 lys


Jeg fikk mine Cotton Balls i dag, 35 lys til en meget billig penge :)))
Leveringen har tatt 7 dager og prisen var 165,- kr med frakt direkte fra Thailand !!


Ser jo rundt omkring at mange er utsolgt i butikkene sine og at ventelistene er lange !!
Ingen tvil om at de er populære :)))


Jeg har ikke tatt egne bilder, men lånt bilder fra stedet jeg bestilte mine på.
Skulle du ville ha 2 sett Cotton Balls til under prisen av en,
så finner du adressen ved å klikke HER


Gleder meg til å få de plassert der jeg har planer om at de skal henge :)))

I can hardly wait :)))

Klem Heidi

8 kommentarer:

  1. Har fått hengt opp mine happy lights i det nye huset :) Superkoselige! -bare å glede seg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Hei.
    Jeg venter med lengsel på mine:) Kanskje de kommer i morgen, også direkte fra Thailand;) Er jo bare helt herlig.

    SvarSlett
  3. Dei er så fine,er storfornøyd:)

    SvarSlett
  4. har lagt merke til disse ja, men har ingen selv :) Håper vi får se bilde av hvor du plasserer de henn.

    SvarSlett
  5. de var virkelig fine. blir kjekt å se hvor du skal ha dem.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine dem var! Måtte jo også inn å bestille noen. Var mye fint inne der på denne siden. ha en fin helg.

    SvarSlett
  7. Å så lurt, det fikk jeg også lyst. Har alrdri handlet på etsy før, så bra at du ble fornøyd. Vis osss gjerne bilder når du har fått de på plass.

    SvarSlett
  8. Passer den til Norske stikkontakter?

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ