torsdag 17. januar 2013

ÅRETS FARGE 2013

Da har Fargerike lansert "ÅRETS FARGE 2013"
LILLA er fargen som kommer til å pryde interiør, maling og tekstilere dere :)))


Hva synes dere om fargen ??
Jeg digger den og har i anledning lanseringen, fått inn litt lilla i headeren min :)
Ikke sein å be da vettu :)))
 Fargene er tilgjengelige fra neste uke. 
Dette kan bli spennende rundt omkring i bloggverden :)))

Fikk med meg denne lanseringen før jeg kjørte avgårde for å kjøpte lys og blomster 
til festen vi skal ha her på lørdag !!
Så om dere lurer på hvilke farge jeg endte opp med, 
må dere ta turen innom her i morgen :)))


3 kommentarer:

  1. Jeg er ikke lei meg for at det skal være lilla:) Jeg har dilla på liiillaaa:)

    SvarSlett
  2. Så morsomt, jeg skrev et lignende innlegg igår :) Lilla er jo en veldig fin farge, og kontrastene i fargen er så fine og kombinere sammen :)
    Gleder meg til å se mer bilder fra servietter og lys og alt :))
    Ha en fin fin fredag, fine deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Helt greit for meg;) syns lilla er flott! Vet ikke om det er den fargen som gjør mest for meg når det gjelder klær men... Den er flott!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ