onsdag 19. desember 2012

Wik & Walsøe

Her for en tid tilbake, var jeg så heldig å vinne to krus fra Wik & Walsøe 
inne hos Anita med bloggen Interiørblogg.com


Er de ikke bare helt nydelig ??


Jeg har snust litt rundt på kaffe og middassett jeg har lyst å samle på,
og dette er ett av dem jeg har vurdert !!
Hva jeg går for, vet jeg ikke, men jeg er blitt veldig glad i dette mønsteret :)))


Skjønne Anita har lagt ned mye arbeid for at jeg skulle bli fornøyd med gaven :)
Se bare den herlige tag'en jeg fikk med som hun selv har laget !!


Nydelig !! Tusen tusen takk skjønne deg !!


Denne skal nok fruen beholde selv :)))
Skal skrive på baksiden hvem som har laget den, 
så kan jeg mimre om vinnerlykken min neste år og årene etter det !!
Har faktisk vunnet på hele 5 Giveaway'er denne vinteren !!

Lyslykt fra Holmegaard hos Mies Mirakler
Gavekort pålydende 600,-kr hos Forest inne hos Franciskas Vakre Verden
2 Krus fra Wik & Walsøe hos Interiørblogg.com
4. gevinsten kommer jeg faktisk ikke på hva var eller fra hvem :(((((((((((((( OMG !!!
Mascara fra Lancome hos Karianne (finner ikke ut hvilken blogg)


6 kommentarer:

  1. Oii så flotte ting du har vunnet.
    Og kjempefin pakket inn.
    Og så er du bare så utrolig flink å ta bilder.
    Knallflink er du.
    Jeg ønsker deg koselige juledager.
    Og alle i Villaveien hilser til skjønne deg.
    Klem fra oss

    SvarSlett
  2. DU har skikkelig vinnerlykke skjønner jeg... Er forskjell på folk.. *ler* Jeg har faktisk vunnet en personlig notatbok en gang.. Ikke verst..
    God førjul

    SvarSlett
  3. Snakk om vinnerlykke :)
    Ja de kursene er kjempefine!

    SvarSlett
  4. Heldige deg :)

    Elsker mine krus, for jeg har de jeg og!

    Ønsker deg en fin førjulstid!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei
    Glad for din skyll, artigt vinne jo.

    Klem Aina

    SvarSlett
  6. Så gøy, du har skikkelig vinnerlykke du;)
    Håper du tipper lotto også da;))
    Jeg elsker wik og walsøe <3
    Klem fra Spania:)
    Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ