søndag 16. desember 2012

Hva synes du ?

Er det for tidlig å pynte juletreet ??

 Jeg er litt i tenkeboksen ang det å pynte juletreet allerede i dag...
Det er jo innmari koselig å komme ned i stuen om morgenen og nyte synet av et
ferdigpyntet juletre, som i tillegg gir deg enda mer julestemning !!


Jeg ser det er mange bloggere som allerede har pyntet, men det er jo kanskje for at julen skal feires andre steder, men her skal vi feire hjemme hos oss i år :)
 

 Manne skal hvertfall hente det ned fra garasjeloftet,
for her blir det nok ikke levende gran i stua etter at fruen fant små brune snegler 
på gulvet under edelgrana for noen år siden :(((


Hva synes du ?
Har du pyntet ditt tre ?
Hvorfor ?
Hvorfor ikke ?


4 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil pynte treet vårt i kveld om vi rekker det fordi da kan vi kose oss med det lenge :)

    SvarSlett
  2. Eg pynter treet 2 advent. Må jo kose seg!!

    SvarSlett
  3. Nei, elsker julen jeg....vil jo nyte den lenge!
    Sender deg en varm klem fra min lille førjulstur i Thailand :)

    SvarSlett
  4. Synes man skal pynte akkurat når man føler for det ;o)

    Nyt kvelden, fine deg!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ