lørdag 8. desember 2012

Fargen passer utmerket...

 . . . her i stua vår :)))


Grå nisser fremfor røde, JA TAKK !!
 

Vet ikke jeg, men i år har jeg ingen dragning mot det røde i interiøret til jul !!
Det grå derimot :))))) I Just Love It !!


At nissejenta her har rødt bånd på flettene sine, det er helt greit
for det har en akkurat passe dæsj rødt :)))


Er ikke disse to, to søtinger ??
Jeg kan ikke huske hvor jeg har kjøpt dem, men det kan være Skeidar :)


De har hvertfall flyttet inn her med oss, og her skal de få bli :)))

Kl har nå passert 08.30 
og jeg har allerede vært oppe siden 05.30 :)))

Kjørte mannen til flyplassen kl.06.00 og var hjemme igjen før 07.30
og har nå kost meg med en lang frokost, varm god nespressokaffe og litt blogging :)))

God morgen til dere alle og riktig fin lørdag ønsker jeg dere !!
Vi blogges :)


6 kommentarer:

  1. Enig med deg - nydelige!! :)
    Fin lørdag til deg :)

    SvarSlett
  2. De er kjempesøte :) Og ja jeg er enig med deg, men jeg har så mye som er rødt og noe av det gammelt, full av sjarm. Kan bare ikke bytte alt på en gang heller, det blir fort for dyrt. Men litt etter litt tar nok det gråe over og det røde får bli oppe på kvisten, kanskje det røde får komme ned en gang igjen senere? ;) Og du var grusomt tidlig oppe forresten, deilig med lang frokost og ikke minst kaffe :)Sitter med koppen min selv her :)
    Ha en fortryllende lørdag :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Herlige nisser! Jeg er mere rød enda....men ser jo det finnes uttallige måter å pynte til jul på.
    Kanskje stilen forandres etter hvert.. :-)
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  4. Så koselige nisser :-)
    Jeg kjenner også på det at jeg ikke har så lyst på rød jul lenger. Men så er det nå sånn at de fleste boksene med julepynt inneholder mye rødt.
    Så vi får se hva det blir til når nissene skal vekkes..
    Jeg likte så godt juletreet ditt i bakgrunnen - det var veldig fint :-) og spesielt sammen med de grå nissene :-)

    Ha en fin lørdagskveld !!

    SvarSlett
  5. Enig med du.
    Jeg har for mål å bytte ut mesteparten av julepynten.
    Jeg har nemlig hatt rødt og gull i altfor mange år.
    Nå blir det natur, sølv og hvit med noen røde innslag innimellom.
    god helg videre til deg:)
    Varm klem

    SvarSlett
  6. Nydelig nissepar! Elsker grått, hvitt og natur, men som du sier, at en passende dæsj
    med rødt går an:))
    Rosen med eggehvite og sukker tørker som den er - uten vann:)
    Tror den blir skikkelig fin, så mulig jeg "stjeler" et par til fra rosebuketten jeg/vi fikk
    sist søndag:))
    Ha en nydelig søndag!
    ( her har de meldt en halv meter snø på formiddagen....og vår dør
    går utover hihi:))
    Nattaklem fra Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ