fredag 14. september 2012

T.I.L.B.A.K.E.B.L.I.K.K. og små detaljer

Sommeren er for lengst historie...
Eller var det dette året vi passerte sommeren, og gikk rett på høsten ?
Kan føles sånn nå når vinden herjer ute, og regnet pisker mot vegg og vinduer !!


Hva er bedre da enn å dukke ned i bildearkivet for små oppmuntrede bilder,
fra den dagen det virkelig var sommer, og små detaljer
ble fanget med kameralinsen :)


En gammel dieselpumpe, får meg brått tilbake til barndomen...
Noen legger ikke engang merke til disse små detaljene vi dumper borti...
For oss med kameraet som fast følgesvenn, beriker det vår hverdag... Hvertfall for meg :)


Sporene etter små våte føtter fra et barn som akkurat har badet i sjøen, 
er ikke det herlige små detaljer verdt å forevige ??


Kjenner virkelig at jeg ser frem til neste sommer, men enn så lenge, skal høsten nytes !!


Den skal nytes, selv om det for det meste blir innomhus :)))

Ønsker dere alle 
en riktig god fredag og en superduper flott helg !!

2 kommentarer:

  1. Vi må nok bare innse at sommeren er forbi, ihvertfall det lille vi fikk av sommer. Men, jeg synes også høsten er en fin tid. Da er det peiskos, levende lys og innesysler som gjelder. Jeg har ryddet bort sommerblomstene ute i dag og erstattet de med herlig lyng, det ble veldig koselig det også :-) Koselige øyeblikksbilder hos deg.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Fine bilder du har tatt. Så fine detaljer du har fått med deg. Barnesporene i sanden og den gamle dieselpumpen.. :) Her nord hos meg har det også vært dårlig vær denne sommeren, men skal ikke klage, har vært varmt og fint også, og flere fjellturer har det blitt.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ