tirsdag 25. september 2012

S.N.I.K.T.I.T.T.

Det er sååå gøy at vi endelig er igang med å forandre stua vår !!
Det kommer kanskje til å ta litt tid før alt er ferdig og på stell, men i mellomtiden kan jeg
prøve å pønske ut hvordan jeg vil møblere og hva jeg eventuelt må fornye  :)))


Dristet meg til å male en vegg i går i fargen Betong i Lady sin  Pure color maling...
Herlighet for en god maling å jobbe med :))) Kan virkelig annbefales !!


Fargen likte jeg utrolig godt da den kom opp på veggen,og møblene ble satt litt i system :)))
 På bildet her ser jo alt fint og flott ut...


...men går jeg litt lengre fra, så ser dere hvor mange farger vi omgir oss med :))
3 farger på veggene og to forskjellige gulv :)))
Det går en drager over i taket som dere kanskje kan se, og den skal kles inn og bli hvit 
som resten av taket !!


Litt hummer og kanari skal det vel være når en pusser opp :)))


Jeg gleder meg innmari mye til veggen på venstre side har fått opp lyse panelplater og når døren på veggen til høyre er kledd igjen og jeg har fått maling på her også !!
Og selvfølgelig til hele gulvet har make parket 
og taket er platet med hvite takplater:)))

Dett var en liten sniktitt på hva vi holder på med :)))
Mer kommer etter hvert når ting 
går på frem :)))

Nå er det snart mors sofatid fremfor tv'en med et aldri så lite glass rødt !!

3 kommentarer:

  1. Oj.. så mye dere har fått gjort da! Og så ryddig ser det aldri ut når vi pusser opp! hehe..
    Det kommer til å bli kjempe flott! Likte veldig godt den fargen på veggen altså!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så spennende med litt forandringer, forandring fryder ;)))
    Litt oppussing her også, men her ser det ikke så ryddig og pent ut som hos deg...
    Ønsker deg en fin fin dag, og lykke til med resten av prosjektet!
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Kjempestilig! Liker den fargen kjempegodt!:) Blir spennende å se hvordan det blir når dere får det ferdig:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ