lørdag 22. september 2012

Dette blir bra !!

Da er veggen fjernet og følelsen av stor stue er på plass :)))
Jeg er sååå HAPPY for at dette prosjektet endelig er påbegynt !!


Buddy har sjekket at alt har gått fint for seg i dag, og det under hele riveprosjektet :)))
Han er bare såå nysjerrig den voffsen her  :))


Her ser dere inn på det som var vårt soverom inntil i sommer.
Da pusset vi opp 2 soverom i 2, etg, og flyttet opp da vi har hatt planer for dette 
med stue utvidelsen en god stund... 
Da min mann har reist mye, så har det ikke passet før nå :)))
Og for de av dere som lurer, så er det min kjære som står her med kubeinet i hånden :)


Så fra denne lille kroken i stuen...


...til denne en-del-større-krok-i-stuen :)))


Må si jeg er meget fornøyd med utvidelsen, og bedre skal det selvsagt bli :))))) 


Har fått grunnet vinduet med ett strøk, og så tenkte jeg å få malt i morgen.
Veggene skal få noe nytt på seg, men vi har ikke helt bestemt hva enda og eventuel hvilke farge...

Men her i denne kroken, skal jeg nyte et glass rødt eller to i kveld med min kjære handyman :)))
Det er tomt på veggene, men det gjør faktisk ingen ting akkurat nå :)))

Det har vært alt for fint vær til å jobbe inne i i dag, men sånn ble det bare !!
Nå skal jeg bestille noe god mat og få levert på døren :)
Beina skal på bordet, og mor skal senke skuldrene og nyte ekkoet i stua :)))

Fin lørdagskveld til deg som titter innom !!

6 kommentarer:

  1. Det ble jo kjempebra:)
    Så kjekt med mer plass:))

    Flinke handymannen din da,kos dere masse ikveld:))

    Charlotte

    SvarSlett
  2. oi! Spennende prosjekt! Gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet! Vi har også en lita stue, men vi får ikke gjort den større om vi prøver aldri så hardt.. Kraftige gamle betongvegger som er umulig å flytte da de er bærevegger :(

    Ha en fin helg...

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Oi oI, sååå flott det ble/blir!:)
    Misunner deg alle vinduene...i vår stue er det bare to (store) mot øst, så da må en opp tidlig skal en få bra fotolys:)))
    Ellers så har vi gått motsatt vei...forminsket stuen til det halve nesten hihi:)
    Deilig å kunne gjøre alt slikt selv:)
    Ønsker deg en herlig ekko kveld med bare kos!:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. For et spennede prosjekt da!
    Deilig med mer plass ja:)
    Heldig du som har en flink handymann!:)
    Søte vovsen som sjekker at alt går bra for seg, hihi
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så utrulig flott det blir,kjempeflott med større plass:)
    Fin kveld till deg!

    SvarSlett
  6. Her gikk det unna! Ser ut til å bli en kjempeflott ny stue :)
    Nyt kvelden!
    Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ