søndag 19. august 2012

En vakker Klematis pryder garasjen våres ♥

Da er vi hjemme igjen etter en fantastisk helg i Lillestrøm !!
WOW sier jeg bare !!!!!


Her er synet som møtte oss i kveld da vi skulle kjøre inn i garasjen !!!


 Nydeligste lys lilla Klematis i full blomst på garasjeveggen

 Fint med noe som blomstrer litt seint på sommeren også


 Blomsten er mørk lilla når den står i knopp...


...men blir lys og delikat når den har åpnet seg helt


Jeg aner ikke navnet på denne klematisen, men det gjør kanskje du ??

Her skal en varm kopp EQ-te drikkes opp :)
Så blir det en deilig dusj før jeg legger min slitne kropp i seng !!!
Hodet er stappfult av inntrykk og besluttninger,
og siste del av 2012,  kommer til å bli utrolig spennende for mange mennesker !!!

Håper dere har hatt en innholdsrik og spennende helg dere også !!
Takk for kommentarer og for hyggelige besøkstall :)
Jeg setter umåtelig stor pris på hver og en av dere, det skal dere vite !!!





1 kommentar:

  1. Nydelig;)
    Må ha grønne fingre du...;)
    Nå er jeg spent, hva skal skje..?
    Ha en herlig mandag!
    Klemmer!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ