fredag 20. juli 2012

Hilser på...


 Hadde aldri trodd at det skulle gå så lang tid!!
Jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til blogging...


 Jeg har så vidt tittett innom noen få blogger disse dagene,
for her har tiden gått med til oppussing av to soverom og rydding i garasjen !!
Å guri så deilig det er å få orden og systemer på ting og tang :)
Mannen har vært så engasjert i denne perioden, og da skjønner dere at vi må 
"svi mens jernet er varmt"
 :)))


Heldigvis så klarer uteblomstene seg selv, så lenge de får vann...
Verre med de inne som ikke har fått noe flytende :(

Takker dere trofaste lesere for at dere har tittet innom tross mitt fravær...
Skal prøve å komme med et lite innlegg i kveld så dere får se litt av hva vi har gjort :)
Jeg har ikke vært så flink å ta bilder med kameraet som jeg hadde planer om,
men litt har jeg å vise dere :)

I dag er det sol her, men lav temperatur... Men vi får nyte det så lenge det varer !!

Vi har gjort noe som vi egentlig hadde bestemt oss for at vi ikke skulle :)))
Hva det er, får dere vite om dere titter innom den neste uken :)
 JIPPI !!!

Ha en super dag videre, så blogges vi snart :)



2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Alt vel med deg?
    Nå er jeg kjempe klar for ferie;)
    Er kjempe spent på hva du har gjort!!!
    Gleder meg;)

    SvarSlett
  2. Så deilig å få ryddet og ordnet, driver med det selv :) Nydelig bilde med stolen der du ;)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ