onsdag 6. juni 2012

Tar du en titt gjennom vinduet...

...kan du se at min nye duk pryder hagebordet mitt for anledningen :)))


Været og varmen har virkelig krabbet seg oppover i dag,
og som du ser på bildet, så skinner sola 
i vindus karmen :)


Blir du med ut terrassedøren, ser du at den blå herligheten 
også har flyttet ut :)


Jeg har akkurat inntatt et måltid her i denne kroken
så nå er stolen herved innviet hjemmet !!


På bordet mitt har jeg en rosa "Gerbera" og litt "Hundekjeks" fra grøftekanten.
En liten glasskanne med vann, pryder bordet 
og kan være grei å ha hvis noen 
bøller seg :)))
Godt å være forberedt vettu, en kan aldri vite :)))


Syns det ble en riktig så sommerlig og fin krok :)


Når kvelden kommer
flytter jeg bare stolen inn terrassedøren...
Det var akkurat her den stod plassert, før den fant veien ut :)))


Vasen med "Hundekjeks"
skal da tilbake på mitt lysfat som for øyeblikket er plassert som en
 bordplate over et paraplystativ fra KID :)))
Alt går an bare man får idèen :)


Værsågod...
Sett deg ned og ta et "pikekyss" 
 
I kveld er det tid for enda en massasjetime hos min skjønne datter !!
Er så takknemlig for denne torturen  behagelige timen :)

Sammen er et godt sted å være !!

Hvite Blonder & Myke Karameller
heidi

3 kommentarer:

  1. Så vakkert inlegg. Jeg satt og nøt bildene.
    Og såå koselig både inne og ute.

    Duken var helskjønn. Det samme var blomstene og den blå krakken.

    Så heldig du er som skal få massasje.. Det fortjener du sikkert.

    Ønsker deg en fin kveld. her skinner solen, og håper den skinner på deg og:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så kreativ du har vært med lysestaken, kjempefint! :)

    SvarSlett
  3. Heldig er du!! Skulle gjerne hatt massasje hver uke....hadde vert godt for helsa mi det...
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ