lørdag 16. juni 2012

In love with "True Blue"

 Det ble jeg da jeg var på IKEA i går :)))
Den  flotte utstillingen på IKEA her i Åsane var rett og slett råflott !!!

Se bare her hva jeg knipset med min iPhone


 Blått er jo meget innbydende !!


Nydelige puter i flere fasonger, tekstiler og mønster !!


Herlige vaser, tepper og småbord !!


Sjekk det fine mønsteret på tekstilene :)


Denne stolen med Jeans trekk, ble en favoritt med en gang !!
Er svak for ting i Jeans utførsel :)))


Knallfine store gulvputer !!


Se under her er hva IKEA skriver:
  IKEA presenterer en ny kolleksjon av blant annet mønstrede tekstiler, 
lamper og møbler – alle i en nyanse av blått. 
 Kolleksjonen, som kalles True Blue, er basert på den populære fargen blå.
Blått er typisk for indigofargede tekstiler, batikk, kinesisk keramikk, portugisisk og nederlandsk flisarbeid, arbeidstøy, denim og kjemikalieflasker fra gamle dager.
For å gjøre noe nytt med denne fargen, reiste en gruppe designere fra IKEA til India 
for å skape denne kolleksjonen rett på fabrikkgulvet. 
Kolleksjonen er nå i salg !!
Tekst: Ikea.no
Hvite Blonder & Myke Karameller
heidi

3 kommentarer:

  1. Så tøft... Ja denne fargen var kjmepefin.
    Så fine bilder du har tatt.

    Mamma takker for fin hilsen, Tusen takk. Og så kjekt du og hun har røtter fra Votlo.

    Håper du får en fin kveld.
    Jeg og mamma skal på utdrikkningslag i kveld kl 23.
    Gjesp... vi som er så gammel og trøtt.. Men det blir sikkert gøy når vi kommet oss ut. Mamma har aldri vært på byn før.. hihi.

    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig!
    Takk for fin helsing ♥

    Eg kan poste oppskrifta av sjokoladekaka i eit innlegg!

    Ynskjer deg ei god helg :)

    SvarSlett
  3. Hva? Er dette ikea åsane? gjett om jeg må ta turen ut der en dag..knallstilig!

    Klem Charlotte

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ