søndag 20. mai 2012

En deilig dag i solen...

Dagen i dag har bare vært helt fantastisk !!

Vi har vært utendørs i hele dag og kost oss i sola :)
Laget meg et lite stillben under mitt Japanske hjertetre, og fikk knipset noen bilder :)
Da koser mor seg :)))

Her deler jeg bildene med dere !!


Den gamle krakken er et bruktfunn fra Brukt'n på Voss !!










Melkespannet er kjøpt på IKEA...
Skulle gjerne hatt et gammelt et med litt historie, men dette duger og :)))




Har DU kost deg utendørs i dag ?

Nyt helgens siste timer
og ha en strålende ny ubrukt uke alle lesere !!

Solskinnsklemmer fra meg  :)

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! :)

    I morgen får vi oss hage også, og jeg gleder meg veldig til å kunne ordne til både inne og ute i nytt hus!

    Så denne nydelige soldagen har jeg brukt på pakking innendørs!

    Ha en strålende uke!

    Mvh
    Vibeke

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder inne hos deg! Både treet, melkespannet og krakken var lekre og sammen ble det et nydelig stilleben.

    Nå er det bare å nyte solskinnsdager ♥

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ