tirsdag 3. april 2012

Nydelig tirsdags morgen

God morgen !!
Her i Bergen skinner solen som aldri før :))))
Og dette er noe vi ønsker mye mer av i tiden frem over !!


Jeg er bare innom for å ønske alle mine følgere og lesere
en nydelig tirsdag enten du har sol, regn, 
snø eller tåke :)))


Disse herlige bildene av hustak og skorsten i pasteller,
tok jeg i nærheten av hotellet vi bodde på i Playa de Cura.
Syns de var såå herlig :)))

Nå skal jeg gjøre meg klar for lunsj sammen med min datter Kamilla :)))

Klem Heidi

4 kommentarer:

  1. Tenk at vi reiste fra finværet og befinner oss på Nordmøre hvor det snør og snør. Blir vel vår engang.
    God påske

    SvarSlett
  2. Det er så herligt idag,sitter å nyter sola på terassen og titter innom på bloggene,burde vel gjort noko fornuftig ute då men:)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder. Ingen tvil om at dere har hatt en herlig tur nei ;o) Skvatt da jeg leste aprilspøken til datteren din jeg også gitt, jammen godt det var 1. april ;o) Ønsker deg og dine fortsatt fiine påskedager! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så morsomme Bilder - Playa de Cura er et vakkert sted:)

    Ønsker deg en fin fin påske!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ