mandag 23. april 2012

I'm realy in Love...♥

Etter å ha hatt  denne vesken leeenge på min ønskeliste,
er det deilig å ha fått den i hus, tatt den i bruk og blitt sååå kjempe fornøyd !!

I'm Realy In Love !!

Min KELLY MOORE, Black Classic fotoveske,
kom bare få dager etter at den ble bestilt på fotobag.no


Den rommer utrolig mye, så her har jeg god plass til mitt speilreflekskamera (Canon, EOS 500D)
og mine tre objektet + lader og diverse :)


Små lommer til diverse !!


Rålekker fargekombinasjon !!


Dette er en fotoveske jeg absolutt kan anbefale hvis du vil samle alt på et sted,
og som en genial fotoveske til å ha med på reise !!

 

Min fotoveske skal snart ut å reise til varmere strøk, og nå trenger jeg ikke lenger lure på
 hvilke objekter jeg vil ta med meg, for nå tar jeg med alle !!!

Saueskinnet på bildene, kjøpte jeg på Nye IKEA i går på Generalåpningsdagen :)
Herlig farge !!


Klem Heidi

3 kommentarer:

  1. Den er bare sååååå lekker!! :-) Ha en fin dag!
    Har de forresten flere slike "føråpningsdager" på IKEA...? Vet du det? :-)

    SvarSlett
  2. Fotoveskene fra Kelly Moore er så utrolig stilige. Jeg fikk en til bursdagen min som var lys grå og lilla, kjempestilig! Gleder meg til å få prøvd den skikkelig :-) Utrolig fint skinn du har fått deg også, kjempefin farge.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Åh, dei er berre så lekre desse Kelly More veskene. Eg har så lyst på ei, i alle fall no etter at eg har investert i speilrefleks. Det er jo kjekt å kunne ta det med seg i veska, utan å ha kameraveske utanpå, så er ein klar på 1-2-3 vettu ;)

    Trur eg må prøva meg på PicMonkey altså, elsker dei sommarfuglane!

    Klem Eli

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ