lørdag 21. april 2012

DIY: Utslitt stekepanne ღ


Hvem har vel ikke en utslitt stekepanne i hus :)))
Ikke lenge de holder disse med teflonbelegg, hvis en har folk i hus
som ikke tar hensyn til det skjøre belegget, ved å bruke plast eller treredskaper !!


Litt maling, et serviettmotiv og decoupagelim, er alt som skal til
for å få en utslitte stekepannen i ny drakt !!


Klarer ikke helt å ferdigstille dette stekepanneprosjektet mitt, 
men velger å dele min idè med dere :)

Jeg skal ha en tekst her også, men ikke helt bestemt hva !!
Skal vise dere resultatet når den er ferdigstilt :)
Kanskje jeg maler over alt og begynner på nytt igjen...Det kan godt tenkes :))

Nå skal huset vaskes, men må først ut å ha litt kugjødsel på de nyplantede plantene mine !!
Her i vest driver "han der oppe" med litt vårrengjøring
så her regner det i dag :))

Ha en super lørdag og 'lig velkommen til nye følgere :)



4 kommentarer:

  1. så kreativt - nok av slitte panner her i heimen :)
    God lørdag!

    SvarSlett
  2. En kreativ, morsom idè, Heidi :)
    Klemmer

    SvarSlett
  3. så genialt!
    Jeg har noen utslitte stekepanner...nå skal de virkelig få gjennomgå! :-)
    Annkående de klammene du lurte på hos meg:
    Gå til "utforming"
    trykk på "legg til gadget"
    velg "etiketter"
    På "Konfigurer etiketten" velger du disse instillingene:
    -valgte etiketter (velg de du vi ha)
    -alfabetisk
    -liste
    LAGRE..... og legg den under header´n din!

    Ha en fantastisk helg!
    klem fra Julie

    SvarSlett
  4. Så tøfft! Og av en stekepanne da!:D Kreativt!:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ