lørdag 28. april 2012

Dette kan vi vel få til...

Ja, å lage denne i egen hage, trenger vel ikke by på så store problemer ??

Denne stolen falt jeg bare helt pladask for !!
ER DEN IKKE FIN ??
Den minner meg så mye om hagen til mine besteforeldre,  
der de hadde et stort stenbord stående med stenheller som benk til å sitte på...
Der kunne en nyte en kopp kaffe eller hjemmelaget saft fra egne bær + litt hjemmebakst :)))

DRØMMER MEG HELT BORT.....


Å så er det denne herlige betong sofaen da :)))
Oppbevaringsplass og beplantningsrom til blomster i et utemøbel :)

Just Love It !!!


Herlig kommode...
Plasser en sånn ved inngangsdøren, fyll jord og planter i skuffene og dekorer :)
 Garantert at det blir noe annerledes enn det naboen har :)))
. . . LEKKERT . . .


Hvem har ikke metallbokser liksom !!
Mal de i ønsket farge og få de opp på veggen i en fart :))
Det blir Max-boller og maiskolber
i lange baner her :)))))


Eller som her... gøyal idé med gummistøvler som blomsterpotter :)))

HERLIG


Å guri så deilig det er å bare la seg rive med og drømme om et herlig uterom 
som kan oppfylle alle ønsker og drømmer en har :)))
Alle bildene har jeg funnet her, Gardens to Delight av Su Couper. 
Måtte vi få en lang og varm sommer,
som kan hjelpe oss med å få litt orden utendørs :)

Her skinner solen og kanskje jeg skal begynne å pusse litt på pallene mine
før de skal males....

Nyt dagen og ta vare på dem du er glad i !!

Klem Heidi

2 kommentarer:

  1. WOW!!
    Kule Bilder! Mye inspirasjon å hente her!
    Digger støvlene og den stolen av stein!!
    Ønsker deg en fantastisk lørdag!
    Klem fra Julie!

    SvarSlett
  2. Herlig inspirasjon!!! :-) Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ