torsdag 12. april 2012

Blogg i bokform, er det noe for deg ??

Hvis jeg skal svare på det spørsmålet ??
JA... Så absolutt :)))


Før jul i fjor, hadde jeg meg en runde innom mange forskjellige bloggere !!
Jeg kom tilfeldig innom en blogg som tipset om et sted en kunne lage blogg i bokform !!


Nyskjerrig som jeg er, tok jeg kjapt en titt innom dette nettstedet, 
og før jeg forlot siden, var min første bloggbok bestilt :)))


Jeg angrer ikke i det heletatt, for dette sparer meg litt for noe jeg har gjort i mange år... 
Faktisk helt tilbake til 1987, har jeg skrevet dagbok :)



Og en blogg, er ikke det egentlig en dagbok ??
Vi skriver jo om vær og vind og hva dagens gjøremål har vært, litt om sykdom og dagsform
og selvfølgelig om når vi har noe å feire enten det er bursdager, 
bryllup, babyer eller kjøp av hus, hytte osv... :)))

(Dette er mitt aller første blogginnlegg, 6. juni 2011)

Min anbefaling er i hvertfall helt klar !!
Lag deg din egen bloggbok som du og/eller hvem det enn måtte være du vil vise den til,
kan sitte å bla i og se på innlegg om alt som er blitt gjort eller skulle vært gjort :))
DIY prosjekter eller hagebeplanting, julepynting eller bok og film tips !!


 Hvis detter er noe du kunne tenke deg å gjøre, så er DETTE det nettstede jeg har brukt.




Du bestemmer hvilket bokomslag du ønsker, og det er mye å velge i.
Bildet på fremsiden av boken og et på baksiden, bestemmer du helt selv.
Du kan legge inn en velkomst hilsen fremst i boken 
eller la være :))

 
Jeg har akkurat bestilt meg bloggbok nr 2
og den er fra september til og med desember :))

Har du mange bilder i innleggene dine, så får du kanskje ikke en bok pr år. (1500 bilder pr bok)
Jeg har valgt å dele mine opp i 3 stk for året...en hver fjerde måned :)

Håper dette var til hjelp for de av dere som kunne tenke seg å kunne sitte med egen bok i fanget,
og bla gjennom sin egen bloggbok :))

Gleder meg allerede til den nye boken kommer i posten !!!


5 kommentarer:

  1. For et kjempetips! Så stilig! :) Kunne gjerne tenke meg å kjøpe bøker fra andre bloggere og, er så mange jeg gjerne kunne tenkt meg å hatt i bokform :)

    Må inn å titte der :)

    Ha en flott dag!
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. En genial ide!!!
    Må nok lage en bok jeg også!!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Ein kjempeide,tenk å samle i ei bok,stiligt:)
    Ein fin torsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  4. Hmm....det var jo egentlig en god ide! :-) Denne må jeg sjekke ut! :-)

    SvarSlett
  5. Har sett flere som har gjort dette:) Kjempekoselig for ettertida:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ