lørdag 17. mars 2012

Sjenert liten frøken, ønsker dere en fin lørdag !!

 ♥    ♥



♥    ♥


♥    ♥


♥    ♥


♥    ♥
Det er denne lille skjønnheten som vil hilse på :)))
Dette er min første Maileg kanin, og jeg er helt betatt...
Se den herlige kjolen med fin rosa sløyfe :)
Husker ikke en gang hva butikken het, men jeg husker hvilket senter den lå på
så der er jeg plutselig tilbake :)))
♥    ♥


Kjøpte noen deilige egg fra Black Design 
og 
lakris med kokusblanding rundt hos Søstrene Grene... 

Nammi !!

Tusen takk for hyggelige kommentarer og mail
Det varmer utrolig mye og gjør det litt mere gøy å blogge !!

HA EN SUPERFIN LØRDAG ALLE DERE SKJØNNE


2 kommentarer:

  1. Så utrolig herlige bilder og en nyyyydelig MK du har ;)
    Nå skal jeg gå å finne noe godt etter det flotte bilde av godis-skålen din 8)
    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg,
    klem Heidi ;)

    SvarSlett
  2. Å så herlig kanin,så søtt og fint:)
    Ein fin lørdag til deg!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ