mandag 19. mars 2012

Byr på det meste...

...det er akkurat det denne Mars måneden gjør !!

Vår det ene sekundet og vinter i neste...
Ikke lett å bli klok på, så her må vi bare henge med :))

(Kjøpt på KID til 15,- kr stk)

Påsken nærmer seg med stormskritt, men enda nærmere er det en tur til varmere strøk :)))

(Anhengene er i zink og passet godt til mine staker i zink)
 
Påske med skarpe fargeklatter i gult, oransje og grønt 
er ikke det du finner her hos meg :))


Jeg lar det gå i duse fargetoner, som gjør at det passer inn med resten !!


Den skarpeste fargen du finner hos meg nå, er petrolblå :)
Ellers går det i sort, hvitt, beige, grått og rosa.


Fargene er duse sammen og gir meg den roen jeg trenger, for farger kan virkelig få meg stresset :)))
Jada... Jeg er sikkert litt rar, men det kan jeg leve med :)))))


Har dekorert med litt påskestæsj da Påsken er igang når vi kommer hjem fra tur :))


Det er utrolig deilig å reise og få sett andre land og kulturer
men det er alltid så utrolig godt
 å komme hjem igjen !!

Ha en strålende mandag og en superflott uke alle som titter innom !!

Og velkommen til ny følger 
håper du vil trives !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ