fredag 17. februar 2012

Skinnende vinduer og nyvasket hus

God kveld i stuen :)


Solen har tittet frem her i dag
og jeg fikk sånn vårstemning, så nå er alle vinduene vasket i 1. etg på utside
og så tok jeg alle stuevinduene på innsiden i samme sleng :))


Det ble liksom enda lysere her inne når all vintersmuss var vasket bort :))


For dere som følger meg og har lest de siste innleggene mine
så husker dere sikkert denne blåfargen som skulle få en prøve her hos meg....


Det gikk ikke det...
Jeg måtte bare ha den ut for å gi plass til det som er min vårfarge LILLA eller AUBERGINE !!


INDISKA og KREMMERHUSET har så mye fint for tiden...
Jeg kunne rett og slett gått bananas  :)))


Litt nedtonede farger på buffeèn min, men den matcher resten allikevel synes jeg !!


Her har jeg kjøkkentjeneste
så i kveld er det biff, potetbåter i olje og mengder med korriander over
og Toro sin Kantarell og sjampinjongsaus med fersk chili, MÅ PRØVES :)))


Vet du hva ???

DU ER SÅ BRA !!



2 kommentarer:

  1. woow,,,,,vilka bilder :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    förra veckan var det 105fina bloggar med
    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har rent hus og rene vinduer ;)
    Da er det jo bare å nyte helgen!
    Kos deg massse :)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ