onsdag 15. februar 2012

Ommøblering og ny fresh farge

Hei til deg som titter innom :)

I dag har jeg hatt skikkelig vårfornemmelse
Hagen er fri for snø, vinduene skitten som fy og solen avgir en herlig varme :)))

På sånne dager når en helst skulle gått ut å bare nyte
har jeg vært innendørs å ommøblert og freshet opp med ny frisk farge :))

 
 Klarer du å se hvilke farge jeg har puttet inn i interiøret ???


BLÅTT 
Jada, blått har jeg bestemt meg for å "smake" litt på, for å se om det funker :))


Denne puten over her, kjøpte jeg da vi bodde i ny leilighet i tre år 
før vi kjøpte huset her for 1 1/2 år siden.
Leiligheten ble ganske så steril, da alt gikk i sort / hvitt med sølv i detaljene.


Jeg husker ikke hvor de ble kjøpt, men de er i hvertfall havnet i sofaen min i dag  :))
(kan det ha vært Åhlens ??)


Den lange puten til venstre over her, ble kjøpt på IKEA i går
og er en av nyhetene nå !! Serien heter EMMIE COLLECTION og du finner mere HER.
Den har knapper og striper på baksiden som dere ser på bildet under.


BLÅTT ja.... Klart ikke å gå fra disse stakene til kubbelys da jer var en aldri så liten snartur innom bruktbutikken etter gammelt i dag :)))
Passet jo putene mine perfekt, så hvorfor ikke freshe det opp enda mere :))))


Jeg er ikke så flink med puter, da jeg egentlig synes de er mest i veien når en skal innta sofaen :)
Men jeg har fått masse puter i hus etter hvert, så de er vel kommet for å bli :))


Ser dere Orkideèn i bakgrunnen her ??


WOW sier nå jeg !!! Er den ikke råtøff ??

Hvorfor jeg ikke kjøpte flere vet jeg ikke
men til den nette sum av 37,00 kr kunne jeg kjøpt en hel haug :)))
De har visst ikke fått inn tulipaner, så plaster på såret er Orkideèr til spott pris !!

Da er kvelden snart omme
og jeg må si meg meget fornøyd med dagen :))

 


1 kommentar:

  1. Herlig med litt farger i stuen om våren! :)) Jeg sitter nå plantet godt i sofaen etter å ha rotet til hele stuen min... skulle bytte ut litt nips, og så begynte jeg å tørke støv, og for å gjøre en lang historie kort så kom en del bilder ned av veggen og malespennet ut av boden og... kremt... mer om det en annen dag, men ihvertfall ble alt nipset stående spredt utover hele stuegulvet! :D AT jeg ikke lærer!...Men det er jo gøy med litt fornyelse! ;)) Men er du fri for snø i hagen allerede?! Ah nå ble jeg faktisk grønn av misunnelse, hi, hi! :)))

    Ha en fortsatt fin uke! :0)

    Stor klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ