onsdag 4. januar 2012

Utryddinga fortsetter mens "EMIL" er på gjennomreise

Tror jammen "EMIL" har herjet litt rundt hushjørnet i natt. . . 
så her har det ikke vært så mye blund på øyet kan en si. . .
Har lagt våken mesteparten av natten, og jammen kjennes det sånn ut i kroppen også :) 


Nå er min staselige kar pakket bor og skal få bo i esken sin helt til neste jul... Skulle
ønske jeg hadde fått frem på bilde hvor lekker han egentlig er, men med regntunge dager og dårlig lys på dagtid er det komplett umulig !!


Stuen er helt rensket for røde nisser, lys og andre juledetaljer... Me Like !! 
Har hatt lager av røde lys fra flere år tilbake, så jeg har brent lys på spreng for å kvitte meg med de :)
Heretter skal det bare brennes hvite lys til jul, da de gir et mye bedre lys enn de røde !!


Jeg håper jula er ryddet ut i alle rom før helgen setter inn...
Dette kunne jeg lett ha leid inn noen til å gjøre for meg, da det er det mest kjedelige som finnes :(
Prøver å knekke koden for et godt system, men har ikke greid det enda !!


På kjøkkenet har jeg ikke lyst å henge opp liftgardinene mine igjen.
Jeg har innsyn i to av vinduene, og nå i mørketiden ønsker jeg å "kle de litt inn" så ikke naboen kan se hva du har til middag :) 
Nei det er ikke så gale, men MYE VERRE :)))))) Hi hi hi.... Tull og tøys :))
I skrivene stund åpner skydekket seg her vest og jeg ser klar blå himmel og solgløtt :)))
Det må nytes så lenge det varer !!
Ha en strålende fin onsdag !!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ