lørdag 21. januar 2012

Nellik og gode minner...


Min mormor hadde alltid Nelliker i vaser når vi ble invitert på middag eller det bare var helg og hun ville ha friske blomster på bordet.



Jeg har alltid likt denne blomsten selv, men en venninne sa til meg en gang at:
"Dette er en blomst som bare brukes i begravelser"

Etter det har jeg faktisk ikke kjøpt en eneste nellik...
(Dette er gaaanske mange år siden nå)

Men hvorfor er vi så dum å la andres meninger bestemme 
hva vi skal like ?
Jeg har andre minner om akkurat denne blomsten og det er gode minner fra når min mormor var blandt oss som jeg vil ta vare på !!

Så i går klarte jeg ikke lenger å holde meg unna denne nelliken med sine vakre farger 
og nydelige duft !!

Lar du andres meninger komme fremfor dine egne verdier og gode minner ?



3 kommentarer:

  1. Hei!

    Her kommer nettadressen til AM design; www.amdesign.no

    Fin lørdagskveld!

    KlemC

    SvarSlett
  2. Eg likar godt nellikar!
    Stilige bilder :)

    Takk for fine ord frå deg ♥
    Klokka er kjøpt hos ein lokal interiørbutikk, HJERTEROMMET!

    Ynskjer deg ei god helg!

    Klem♥

    SvarSlett
  3. nelliken har fått sin rennessanse, elsker dem...
    klem,magny

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ