fredag 20. januar 2012

Det nye møbelet er på plass

Litt seint
men lovet jo å vise dere møbelet som kom i hus her om  dagen :)


Har store problemer med lyset, men det er ikke så mye å gjøre med
Bare så glad det finnes redigerings program :))


De fleste bildene har jeg tatt i svart / hvitt da de ble så gule uten blitz !!


Skapet er et Liatorp fra IKEA og det rommer faktisk bra mye :)


Er såå takknemlig for at yngste gutten min, som enda bor hjemme
hjalp meg med monteringen :))


Om tingene får stå inni skapet som det gjør nå, vet jeg ikke
men alt er i allefall vasket og plassert :))

(Glasset i ovnsdøren ser helt forferdelig ut, men håper det blir ny ovn en gang dette året så da får det holde en stund til)
Har et prosjekt på gang med enda et skap fra IKEA
men det skal dere få se i et annet innlegg :)

(kanskje dere ikke har sett det, men oppe på skapet har jeg pyntet med noe dill dall, og da jeg er en vinglepetter og bytter om rett som det er, vises skapet med to varianter da noen bilder ble tatt i går og noen i dag :)) Skapet har hjertene til pynt enda :))) He he he....
Mine Lotuslykter fra Kremmerhuset !!

Da er det tid for å legges på lading her i huset og i morgen er det helg igjen :))

GOD NATT !!


3 kommentarer:

  1. haha..la ikke merke til det før du sa det;) sånn er jeg også..Bytter en del før jeg blir fornøyd:) Men skapet var kjempefint da! Ikea har mye bra! Fint med et sånnt åpent skap der fine ting kan vises frem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig skap!!! Håper vi får IKEA hit nord snart :D!!! Så mye jeg ønsker meg!!!
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Tusen takk, og God helg til deg også:)

    Skapet er nydelig!
    Så kjekt å ha en utstillingsplass til alt det fine man har:)

    IKEA er genialt! Billig og fint:)
    Klem Mari

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ